torsdag 30 oktober 2008

Tisdag 27 Januari kl 11:00

Idag fick jag reda på att jag får komma till Magnum Opus Tattoo Studio i Brighton Tisdagen den 27 Januari kl 11:00 för att få min solros tatuerad av Jo Harrison!!!!! :D Wooohooo!!! Hon ska gästtatuera där då. Hon mailde idag och sa att hon gillade min idé om att göra en solros, som jag nu har bestämt att göra på höger sida mellan höften och armen. Jag vill ha den i naturlig storlek och Jo tyckte vi skulle göra lite mer. Hon föreslog att lägga till lite fjärilar, blad och bin. Jag sa att det låter jättesnyggt och att hon får lägga till precis vad hon vill för att göra det så bra som möjligt. Eftersom hon är så superduktig får hon fria händer och jag vet att det bara kommer bli bäst!! Fyra timmar skulle det ta att göra själva solrosen och om jag ville göra lite mer så blir det längre... ONT kommer det göra, så det blir en utmaning att sitta så många timmar. Men att få en tatuering av Jo är värt varena sekund av tortyr! Ååååhhhh, vad jag längtar till Januari...



2 kommentarer:

Malin Henrixon sa...

Hej!
Jag har precis gjort klar min solrostatuering!
Den är gjord av Jing på Infinity tattoo(han bor egentligen i Thailand men var där under sommaren/hösten).
Jag är helnöjd - fyra solrosor i black/grey realistiskt med skugga runt om över axel och lite på ryggen.
Den är fortfarande mörk men kommer att ljusna till "blyerts" med tiden.

CC sa...

Åh, det låter snyggt! Hoppas du är nöjd! Min egen ska bli i färg och jag vet att jag kommer bli supernöjd. Skulle vara kul att se en bild på din!