måndag 16 februari 2009

Alla Hjärtans Dag

Jag hade världens bästa Alla Hjärtans Dag i Lördags! Vi åkte till Köpenhamn och hade det mysigt hela dagen. Lite kallt var det förstås, men det var riktigt fint väder och solen sken och värmde lite i vinterkylan. I Köpenhamn passade vi på att smita in till The Sailos Grave och hälsa på Marija och Judd!


Det var supertrevligt att äntligen få träffa Marija och kolla in hennes och Judd Ripleys studio. Lilla mopsen "The Captain" fick vi också träffa. Förutom att det var väldigt trevligt fanns det ju förstås en annan anledning att vi åkte dit. Det var ju dags att börja prata om min fina julklapp! Jag pratade med Marija om att jag ville ha en tatuering av henne på min andra arm och vips så var hon igång och började skissa och anteckna och ställa massa frågor. Jag förklarade att jag ville ha en old school zigenarflicka på höger arm och axel med rosor runt omkring och en solros i mitten eftersom jag tycker om solrosor så mycket. Hon skissade lite mer och till slut hade vi en bra skiss till en design. Och så blev jag inbokad! Mycket tidigare än jag hade trott var möjligt!!

Wow! Nu har jag verkligen något att se fram emot!! Vilken bra Alla Hjärtans Dag det blev! Hoppas ni också hade en bra dag i Lördags. Hjärtekramar till alla!

1 kommentar:

Sweet things in life sa...

Du har verkligen fått blodad tand, Spännande!!!!