tisdag 30 december 2008

Den finaste julklappen!

I år fick jag en väldigt fin julklapp av någon jag tycker mycket om. Jag ska få en tatuering av Marija Asanovski på The Sailors Grave i Köpenhamn! Jag ääääälskar Marijas tatueringar. Det här var den bästa present jag kunde få!! Ååååhhh så spännande! I helgen ska vi försöka åka ner och prata med henne om det är öppet. Jag var inne och kollade på hennes sida igen och hon har gjort massor av nya snygga tatueringar sedan sist jag var där. Spana själva här i hennes galleri: marija asanovski.

Den här flickan är ännu ett mästerverk. Så underbart snygg! Jag vill fortfarade ha ett kvinnohuvud på överarmen med lite rosor runt omkring och kanske en svala eller två. En zigenarflicka kan det kanske bli, med svart hår. Men inte lika stor som på bilden här, den ska bara vara på axeln och översta delen av armen. Vi får åka dit och prata med Marija och berätta om min idé så får vi se vad hon kan börja skissa på. Vilken fin present. Jag kan knappt tro det är sant!! :)

1 kommentar:

Sweet things in life sa...

Åååååå så spännande :)
Hoppas ni får kul ikväll. Synd att jag inte kunde komma

*kramar*