tisdag 28 juli 2009

En dyrbar gåva, eller?

Nu är jag tillbaka och har tänkt börja blogga igen!!! Det var ju ett låååååångt tag sedan sist så nu har jag massor att skriva om :) Tänkte börja med en kul incident som hände härom helgen. Jag fick en tatuering! Jag fick den av en kille som jag träffade på en rolig tillställning hos en vän där det bjöds på tapas och mycket rödvin. Han skulle berätta storyn om sin tatuering för mig, men jag fick inte veta så mycket mer än att den är gjord exakt efter omslaget på Misfits första album. Han själv var väldigt nöjd med den, men sa att inte alla kunde se vad det föreställde. Men jag såg ju vad det var, även om jag inte gillar motivet något vidare... Så sa han plötsligt på fullt allvar "Du kan få den! Den är din!".

Så nu har jag plötsligt en tatuering till! Fast den sitter på någon annan... Undrar just om han kom ihåg dagen efter att han hade gett bort sin kära Misfitstatuering??? Lite sött av honom att ge den till mig tyckte jag det var i alla fall ;)

2 kommentarer:

Sweet things in life sa...

Hahaha, helt galet !!

Kram

Anni sa...

Gillar verkligen din blogg, är liksom ett stort fan av tatueringar så kul att du är tillbaka igen :)