torsdag 27 augusti 2009

Inspiration...

... Behöver jag! Därför tänker jag åka på Stockholm Ink Bash i helgen och kolla in lite snygga tats!! Och framför allt bekanta mig lite med tatuerare jag gillar och tycker är duktiga. Jag är på sånt där humör att det börjar klia i hela kroppen efter att göra en ny tatuering, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha och av vem (även om jag har lite idéer). Då är det en utmärkt idé att åka på en mässa för att få lite inspiration.

Om ni är i krokarna runt Stockholm och inte har något att göra i helgen tycker jag definitivt att ni ska besöka Münchenbryggeriet en av dagarna. Förra året var jättenajs, och det blir säkert minst lika bra det här året. Ni kommer få se riktigt duktiga tatuerare, bla Henning och Jo Harrison kommer vara där. Jag kommer nog spana lite extra på Stina Nyman från Eye Scream, Electric Linda, Scott Sylvia, Johanna från Bluebird, Drew Horner från Living Art och Demon från Bring it On som gör riktigt schyssta old school-motiv. Och mest intressant blir det förstås att se Horichika och Horilen från Japan. Men framför allt är jag där för att upptäcka nya artister och motiv så jag kan komma fram till vad jag ska ha på min relativt tomma kropp härnäst...

Inga kommentarer: